Darmowa wysyłka na wszystkie produkty. Bez wyjątku!
Kalendarz trójdzielny wizualizacja

Kalendarz trójdzielny z płaską główką



Kalendarze trójdzielne dla biznesu i marketingu



Pilnowanie terminów jest ważną częścią codziennej pracy w środowisku biurowym. Dlatego tak ważnym elementem jest dobrze skomponowany kalendarz. Wielu ludzi przerzuca się na wersje w komputerowe czy telefoniczne, mają one jednak kilka wad w porównaniu do kalendarzy ściennych. Rozwiązanie to cieszy się jednak niesłabnącą popularnością. Jakie są największe korzyści używania papierowych, trójdzielnych kalendarzy? Czy sprawdzą się one jedynie w pracy biurowej, czy też w domu? Jakie są zalety marketingowe dystrybucji kalendarzy trójdzielnych wśród pracowników i kontrahentów? Czy element identyfikacji wizualnej, jakim są coroczne kalendarze, ma jeszcze sens i uzasadnienie ekonomiczne?



W jakich miejscach kalendarze trójdzielne znajdą miejsce i zastosowanie?



Kalendarz jest niezbędnym akcesorium do udanego planowania oraz kontroli nadchodzących i minionych terminów. Dlatego od wielu lat stanowi nieodłączny element wyposażenia biur, klas czy nawet domowych centrów planowania. Co ważne, wersja podzielona na trzy części pozwala na jednoczesny podgląd zarówno aktualnego miesiąca, jak i minionego oraz przyszłego. Pozwala zatem wybiegać w przyszłość, a jednocześnie kontrolować nieaktualne już terminy. Kalendarz trójdzielny zazwyczaj znajduje się w widocznym oraz łatwo dostępnym miejscu. Ułatwia to przesuwanie okienka do zmiany bieżącej daty. Dzięki temu wgląd w datę ma zarówno osoba pracująca w biurze, jak i przybywający kupujący. Atrakcyjne obrazy i logo przedsiębiorstwa z pewnością przyciągnie wzrok klienta nie mniej, niż wizytówka postawiona na biurku.



Korzyści z dystrybucji kalendarzy wśród pracowników i kontrahentów



Wydruk jednego czy dwóch kalendarzy nie przyniesie oczekiwanych korzyści. Co więcej, według ekonomii skali jest to stosunkowo drogie zamówienie. Dlatego lepiej zamówić dobrze skalkulowaną ilość i przekazać je do rąk pracowników i kontrahentów przedsiębiorstwa. Trafiając do szerokiego grona odbiorców trafia się do klientów potencjalnych - do których być może nie dotarłoby się innym kanałem dostępu. Jest to element spójnej identyfikacji wizualnej. Może być również wstępem rozmowy o przedsiębiorstwie i polecenia go innym osobom. Najważniejszą korzyścią jest jednak zajęcie miejsca w pamięci potencjalnych klientów. Nawet jeśli nie dokonają oni zakupu towaru lub usługi od razu, w przyszłości będą świadomi istnienia przedsiębiorstwa i jego oferty. Da to przewagę konkurencyjną nad innymi organizacjami pracującymi w tym samym segmencie. Ze względu na to, że kalendarze trójdzielne wymieniane są co roku, ma się zapewnioną odmienną reklamę w miejscu, w którym zostanie on powieszony.



Identyfikacja wizualna przedsiębiorstwa - spójna i mówiąca do klientów jednym głosem



Aby kalendarze trójdzielne przyniosły efekt, obraz użyty powinien być odpowiednio dobrany. Najlepszy jest przyjemny dla oka, żartobliwy lub odnoszący się do profilu przedsiębiorstwa. Aby identyfikacja wizualna się sprawdziła pod względem marketingowym, na kalendarzu powinno zostać umieszczone logo i przynajmniej proste dane kontaktowe. Nie musi być to od razu email, telefon i pełen adres. Jednak któraś z nich znacząco podniesie możliwości dotarcia komunikacji ze strony potencjalnego klienta. Warto pamiętać, aby zachować kalendarz w kolorach zgodnych z wybranymi dla przedsiębiorstwa oraz by wszelkie informacje dotyczące go były wyraźne nawet z dalszej odległości.



Ekonomiczny sens zakupu kalendarzy trójdzielnych



Zadaniem marketingu jest zwiększanie popytu na produkty lub usługi przedsiębiorstwa. Kalendarze trójdzielne, jako forma działań, mają za zadanie uświadomić potencjalnym klientom ofertę reklamowanej organizacji. Dlatego powinny dotrzeć zarówno do kontrahentów jak i klientów. Zakup większej ilości sprawia, że koszty jednostkowe kalendarza spadają. Okres świąteczny i noworoczny powoduje, że będzie to ciekawy prezent oraz że trafi do szerokiego grona. To z kolei przełoży się na zakupy ze strony nowych klientów. Wymierny zysk finansowy oraz wzrost rozpoznawalności marki to czynniki, na które wpływa ta forma promocji.