Druk ulotek A6, A5, A4, DL i kwadrat

Określ parametry

Parametry do wyboru:

Zadruk:

jednostronny 4/0

Określ ilość zadrukowanych stron.
dwustronny 4/4 jednostronny 4/0

Sprawdzanie:

Automatyczne

Wybierz formę sprawdzania plików
Automatyczne Ręczne

Wybierz tryb produkcji i nakład

Standardowy

dostawa
2 dni robocze

Ekspresowy

dostawa
-

nakład

(szt.)

cena netto

(cena brutto)

cena netto

(cena brutto)

10

42.00 zł

(51.66 zł)

-
25

51.00 zł

(62.73 zł)

-
50

61.00 zł

(75.03 zł)

-
75

63.00 zł

(77.49 zł)

-
100

74.00 zł

(91.02 zł)

-
125

78.00 zł

(95.94 zł)

-
150

87.00 zł

(107.01 zł)

-
200

97.00 zł

(119.31 zł)

-
250

112.00 zł

(137.76 zł)

-
300

123.00 zł

(151.29 zł)

-
350

126.00 zł

(154.98 zł)

-
400

129.00 zł

(158.67 zł)

-
450

134.00 zł

(164.82 zł)

-
500

148.00 zł

(182.04 zł)

-
600

156.00 zł

(191.88 zł)

-
700

162.00 zł

(199.26 zł)

-
800

171.00 zł

(210.33 zł)

-
900

178.00 zł

(218.94 zł)

-
1 000

185.00 zł

(227.55 zł)

-
1 100

193.00 zł

(237.39 zł)

-
1 200

200.00 zł

(246.00 zł)

-
1 300

208.00 zł

(255.84 zł)

-
1 400

216.00 zł

(265.68 zł)

-
1 500

222.00 zł

(273.06 zł)

-
1 600

231.00 zł

(284.13 zł)

-
1 700

243.00 zł

(298.89 zł)

-
1 800

251.00 zł

(308.73 zł)

-
1 900

258.00 zł

(317.34 zł)

-
2 000

266.00 zł

(327.18 zł)

-
2 500

283.00 zł

(348.09 zł)

-
3 000

335.00 zł

(412.05 zł)

-
3 500

372.00 zł

(457.56 zł)

-
4 000

418.00 zł

(514.14 zł)

-
4 500

454.00 zł

(558.42 zł)

-
5 000

491.00 zł

(603.93 zł)

-
6 000

573.00 zł

(704.79 zł)

-
7 000

646.00 zł

(794.58 zł)

-
8 000

739.00 zł

(908.97 zł)

-
9 000

811.00 zł

(997.53 zł)

-
10 000

884.00 zł

(1 087.32 zł)

-
15 000

1 278.00 zł

(1 571.94 zł)

-
20 000

1 682.00 zł

(2 068.86 zł)

-
25 000

2 076.00 zł

(2 553.48 zł)

-
30 000

2 470.00 zł

(3 038.10 zł)

-
35 000

2 874.00 zł

(3 535.02 zł)

-
40 000

3 267.00 zł

(4 018.41 zł)

-
45 000

3 661.00 zł

(4 503.03 zł)

-
50 000

4 065.00 zł

(4 999.95 zł)

-
55 000

4 458.00 zł

(5 483.34 zł)

-
60 000

4 853.00 zł

(5 969.19 zł)

-
65 000

5 257.00 zł

(6 466.11 zł)

-
70 000

5 650.00 zł

(6 949.50 zł)

-
75 000

6 044.00 zł

(7 434.12 zł)

-
80 000

6 448.00 zł

(7 931.04 zł)

-
85 000

6 831.00 zł

(8 402.13 zł)

-
90 000

7 226.00 zł

(8 887.98 zł)

-
95 000

7 629.00 zł

(9 383.67 zł)

-
100 000

8 023.00 zł

(9 868.29 zł)

-

Zamów wybrany produkt

Cena:

netto: 42.00
brutto: 51.66

Przesyłka gratis.

Dostawa:

26 sierpnia

Przy akceptacji plików i dokonaniu płatności dziś do 17:00

Złóż zamówienie

Tryb zamówienia:

Standard

Parametry produktu:

Format: kwadrat (150 x 150 mm)
Rodzaj papieru: 350 g - kreda mat
Zadruk: jednostronny 4/0
Lakierowanie, foliowanie: standard
Nakład: 10
Sprawdzanie pliku: automatyczne
 

Druk ulotek w doskonałym wydaniu.

 
Wizualizacja ulotki A5

Co zyskujesz drukując ulotki?

 
Jedną z najskuteczniejszych form reklamy wciąż są ulotki, widzimy je wszędzie ale czy druk ulotek i kolportaż reklamy w tej formie ma zalety? Owszem, poprzez ulotki docieramy do potencjalnego klienta precyzyjnie i co najważniejsze szybko. Już kolejnego dnia po wydrukowaniu ulotek możesz zaprezentować swój przekaz reklamowy i to właśnie powoduje, że ulotki cieszą się szczególną popularnością. Na niewielkim formacie ulotki możesz zaprezentować produkt, informację o wydarzeniu czy aktualnej ofercie bądź promocji. Z powodzeniem na najmniejszym możliwym formacie Ulotki A6 znajdziesz miejsce na odpowiednią prezentację. Jeśli potrzebujesz przekazać więcej informacji lub zależy Ci na przestrzeni i czytelności reklamy idealnym do tego celu jest format ulotki A5 lub A4. Ulotki prezentowane w tych formatach pozwalają na większą czytelność treści, umożliwiają zamieszczenie odpowiednich, większych zdjęć czy grafik. Jaki zatem wybrać format ulotki, jaki papier? Jeśli zamierzasz dystrybuować ulotki w klasycznej formie hand-to-hand zdecydowanie lepszym formatem będzie A6, dlaczego? Druk ulotek w tym formacie powoduje, że po przeczytaniu reklamy potencjalny odbiorca będzie mógł łatwo zachować ulotkę np. w kieszeni, z tego powodu format ulotki A6 jest najpopularniejszy. Jeśli planujesz kolportaż door-to-door (pod drzwi) lub do skrzynek pocztowych, najkorzystniejszym wyborem będą ulotki A5 lub A4. Większy format ulotek bez względu na ilość zawartych w nim treści znacznie bardziej przyciąga uwagę. O tym jak zaprojektować ulotkę która przyciąga uwagę napisaliśmy na naszym blogu, warto to przeczytać ponieważ o skuteczności kampanii ulotkowej decyduje kilka ważnych czynników a jednym z najważniejszych jest odpowiedni projekt.
 
 

Poznaj formaty ulotek

 
Formaty ulotek A3 A4 A5 A6 DL kwadrat mały i duży
 
 

Rodzaje papierów na których drukujemy ulotki

 

Papier kredowy 130g

 
Papier kredowy błyszczący - powierzchnia kredowana błyszcząca, połyskująca nieznacznie odbijająca światło.
Papier kredowy matowy - powierzchnia kredowana matowa, bez połysku. Rodzaj opcji papieru nie wpływa na kolorystykę wydruku.

Papier 130g/m2 - najtańsza i jednocześnie najbardziej popularna opcja. Zamawiana do wydruku większości typów ulotek. Począwszy od ulotek informacyjnych, najmniejszych formatów A6 poprzez średnie formaty aż do A4 jak również ulotek składanych. Różnica w stosunku do innych gramatur 170g/m2, 250g/m2 czy 300g/m2 - Niska sztywność przy zachowaniu identycznych parametrów jakości wydruku i odbioru wizualnego.
 

Papier kredowy 170g

 
Rodzaj powierzchni błyszcząca i matowa jak w poprzednich gramaturach. Papier 170g/m2 - nieznacznie droższy z zachowaniem tych samych parametrów jakości jak w przypadku 135g/m2. Odbierany jako papier wyższej jakości niż 135g/m2, podnoszący prestiż przekazu reklamowego.

Papier kredowy 250g

 
Rodzaj powierzchni błyszcząca i matowa jak w poprzednich gramaturach z jedną małą różnicą, w tej gramaturze opcja papieru matowego sprawia wrażenie większej sztywności.

Papier 250g/m2 - nieznacznie droższy z zachowaniem tych samych parametrów jakości jak w przypadku 170g/m2. Odbierany jako papier wysokiej jakości, podnoszący prestiż przekazu reklamowego.
 

Papier kredowy 350g

 
Rodzaj powierzchni błyszcząca i matowa jak w poprzednich, ale również w tej gramaturze opcja papieru matowego sprawia wrażenie większej sztywności.

Papier 350g/m2 - najdroższa opocja z zachowaniem tych samych parametrów jakości jak w przypadku 250g/m2. Odbierany jako papier najwyższej jakości, znacznie podnoszący prestiż przekazu reklamowego. Opcja skierowana do firm dla których liczy się przede wszystkim jakość!
 

Dodatkowo folia mat, folia połysk, folia soft touch i lakier UV punktowo - wybiórczo