Darmowa wysyłka na wszystkie produkty. Bez wyjątku!

Jaki format ulotki wybrać?

Jaki format ulotki wybrać?

Wybór formatu ulotki można w prosty sposób określić kierując się kilkoma parametrami. Jakie to parametry?

Ilość treści

  • Odpowiednia organizacja treści to najważniejszy parametr nie tylko z powodu określenia formatu ale przede wszystkim ze względu na czytelność przekazu reklamowe czy przekazu w ogóle. Doświadczenia specjalistów marketingu kierują projektowanie na wykorzystanie minimalistycznych form przekazu, zbyt duża ilość treści w stosunku do powierzchni nie zachęca wystarczająco do zapoznania się z ofertą i może wywołać skutek odwrotny do zamierzonego
  • Przeznaczenie

  • Ulotka to pojęcie bardzo ogólne. Zaproszenie, kupon upominkowy, formularz serwisowy, karta z podziękowaniem za zakup produktu, reklamówka do skrzynki - te wszystkie rzeczy możemy wydrukować pod ogólną nazwą ulotki jednak format poszczególnych będzie się różnił ze względu na przeznaczenie. Do mailungu w skrzynkach poczty zwykle używa się formatów małych, A6, DL ostatecznie A5. Zaproszenie to zwykle format A6 lub DL, najczęściej jednak jest to forma składana ulotki składane. Kupon upominkowy to zdecydowanie format DL mieszczący się do popularnej koperty DL. Karta z podziękowaniem za zakup to format zależny od opakowania w którym wysyłany jest produkt, możesz skorzystać z opcji "docięcie do formatu" aby idealnie dopasować wymiar do własnego opakowania. Wszelkiego rodzaju formularze to klasyczny format A4, zwykle drukowane na papierach typu offset (niepowlekanych i niekredowanych) który są stworzone do pisania odręcznego
  • Design

  • Mówi się, że jeden obraz może znaczyć więcej niż 1000 słów, kierując się tą wskazówką doświadczone korporacje korzystają z obrazkowego przekazu treści reklamowych i promocyjnych realizujących aktywną kampanię, jest to zwykle obraz, rozpoznawalny, kojarzący się odpowiednio + krótka treść. Całość ma tylko zachęcać do dalszej interakcji - tylko i aż. W przypadku ulotek uznaje się, że idealny format do tego typu przekazu to format połowy strony A4 czyli A5 lub kwadrat 150x150mm
  • Ekonomia

  • Druk ulotek jest relatywnie tani, zdecydowanie tańszy niż inne formy reklamy, zdarza się jednak, że kwestie finansowe są priorytetem a wybór wielkości wydruku czy rodzaju papieru może podnieść lub obniżyć koszt realizacji. Dla odpowiedniej skuteczności zaleca się regulację parametru ilości pozostając jednak przy formacie który najlepiej oddaje i obrazuje ofertę.
  • Własny format? U nas to możliwe

  • Dodaliśmy do konfiguracji produktu możliwość docięcia do formatu w ramach zaznaczonego formatu predefiniowanego, skorzystaj z tej opcji jeśli potrzebujesz innego wymiaru niż standardowy
  • Odwiedź produkt

    Ulotki