Ulotki, Druk ulotek A6, A5, A4, DL i kwadrat

Określ parametry

Parametry do wyboru:

Rodzaj papieru:

130 g - kreda połysk

Zadruk:

dwustronny 4/4

Określ ilość zadrukowanych stron.
jednostronny 4/0 dwustronny 4/4

lakierowanie, foliowanie:

standard

Wybierz rodzaj zabezpieczenia produktu i podkreślenia jego walorów wizualnych.
standard folia mat folia połysk

Sprawdzanie:

Automatyczne

Wybierz formę sprawdzania plików
Automatyczne Ręczne

Wybierz tryb produkcji i nakład

Standardowy

dostawa
2 dni robocze

Ekspresowy

dostawa
-

nakład

(szt.)

cena netto

(cena brutto)

cena netto

(cena brutto)

50

63.00 zł

(77.49 zł)

-
100

64.05 zł

(78.78 zł)

-
200

66.15 zł

(81.36 zł)

-
300

68.25 zł

(83.95 zł)

-
400

69.30 zł

(85.24 zł)

-
500

93.45 zł

(114.94 zł)

103.53 zł

(127.34 zł)

600

96.60 zł

(118.82 zł)

-
700

98.70 zł

(121.40 zł)

-
800

99.75 zł

(122.69 zł)

-
900

101.85 zł

(125.28 zł)

-
1 000

103.95 zł

(127.86 zł)

115.13 zł

(141.61 zł)

1 100

106.05 zł

(130.44 zł)

-
1 200

108.15 zł

(133.02 zł)

-
1 300

110.25 zł

(135.61 zł)

-
1 400

112.35 zł

(138.19 zł)

-
1 500

114.45 zł

(140.77 zł)

-
1 600

116.55 zł

(143.36 zł)

-
1 700

117.60 zł

(144.65 zł)

-
1 800

119.70 zł

(147.23 zł)

-
1 900

120.75 zł

(148.52 zł)

-
2 000

122.85 zł

(151.11 zł)

135.66 zł

(166.86 zł)

2 500

123.90 zł

(152.40 zł)

-
3 000

129.15 zł

(158.85 zł)

142.80 zł

(175.64 zł)

3 500

133.35 zł

(164.02 zł)

-
4 000

137.55 zł

(169.19 zł)

151.73 zł

(186.63 zł)

4 500

141.75 zł

(174.35 zł)

-
5 000

144.90 zł

(178.23 zł)

159.76 zł

(196.50 zł)

6 000

166.95 zł

(205.35 zł)

-
7 000

186.90 zł

(229.89 zł)

-
8 000

214.20 zł

(263.47 zł)

-
9 000

240.45 zł

(295.75 zł)

-
10 000

260.40 zł

(320.29 zł)

287.39 zł

(353.49 zł)

15 000

357.00 zł

(439.11 zł)

-
20 000

449.40 zł

(552.76 zł)

-
25 000

541.80 zł

(666.41 zł)

-
30 000

651.00 zł

(800.73 zł)

-
35 000

743.40 zł

(914.38 zł)

-
40 000

835.80 zł

(1 028.03 zł)

-
45 000

945.00 zł

(1 162.35 zł)

-
50 000

1 037.40 zł

(1 276.00 zł)

-
55 000

1 146.60 zł

(1 410.32 zł)

-
60 000

1 239.00 zł

(1 523.97 zł)

-
65 000

1 331.40 zł

(1 637.62 zł)

-
70 000

1 440.60 zł

(1 771.94 zł)

-
75 000

1 533.00 zł

(1 885.59 zł)

-
80 000

1 626.45 zł

(2 000.53 zł)

-
85 000

1 735.65 zł

(2 134.85 zł)

-
90 000

1 828.05 zł

(2 248.50 zł)

-
95 000

1 937.25 zł

(2 382.82 zł)

-
100 000

2 029.65 zł

(2 496.47 zł)

-

Zamów wybrany produkt

Cena:

netto: 63.00
brutto: 77.49

Przesyłka gratis.

Dostawa:

28 maja

Przy akceptacji plików dziś do 17:00

Złóż zamówienie

Tryb zamówienia:

Standard

Parametry produktu:

Format: A6 (105 x 148 mm)
Rodzaj papieru: 130 g - kreda połysk
Zadruk: dwustronny 4/4
lakierowanie, foliowanie: standard
Nakład: 50
Sprawdzanie pliku: automatyczne
 

Druk ulotek w doskonałym wydaniu.

 
Wizualizacja ulotki A5

Co zyskujesz drukując ulotki?

 
Jedną z najskuteczniejszych form reklamy wciąż są ulotki, widzimy je wszędzie ale czy druk ulotek i kolportaż reklamy w tej formie ma zalety? Owszem, poprzez ulotki docieramy do potencjalnego klienta precyzyjnie i co najważniejsze szybko. Już kolejnego dnia po wydrukowaniu ulotek możesz zaprezentować swój przekaz reklamowy i to właśnie powoduje, że ulotki cieszą się szczególną popularnością. Na niewielkim formacie ulotki możesz zaprezentować produkt, informację o wydarzeniu czy aktualnej ofercie bądź promocji. Z powodzeniem na najmniejszym możliwym formacie Ulotki A6 znajdziesz miejsce na odpowiednią prezentację. Jeśli potrzebujesz przekazać więcej informacji lub zależy Ci na przestrzeni i czytelności reklamy idealnym do tego celu jest format ulotki A5 lub A4. Ulotki prezentowane w tych formatach pozwalają na większą czytelność treści, umożliwiają zamieszczenie odpowiednich, większych zdjęć czy grafik. Jaki zatem wybrać format ulotki, jaki papier? Jeśli zamierzasz dystrybuować ulotki w klasycznej formie hand-to-hand zdecydowanie lepszym formatem będzie A6, dlaczego? Druk ulotek w tym formacie powoduje, że po przeczytaniu reklamy potencjalny odbiorca będzie mógł łatwo zachować ulotkę np. w kieszeni, z tego powodu format ulotki A6 jest najpopularniejszy. Jeśli planujesz kolportaż door-to-door (pod drzwi) lub do skrzynek pocztowych, najkorzystniejszym wyborem będą ulotki A5 lub A4. Większy format ulotek bez względu na ilość zawartych w nim treści znacznie bardziej przyciąga uwagę. O tym jak zaprojektować ulotkę która przyciąga uwagę napisaliśmy na naszym blogu, warto to przeczytać ponieważ o skuteczności kampanii ulotkowej decyduje kilka ważnych czynników a jednym z najważniejszych jest odpowiedni projekt.
 
 

Poznaj formaty ulotek

 
Formaty ulotek A3 A4 A5 A6 DL kwadrat mały i duży
 
 

Rodzaje papierów na których drukujemy ulotki

 

Papier kredowy 130g

 
Papier kredowy błyszczący - powierzchnia kredowana błyszcząca, połyskująca nieznacznie odbijająca światło.
Papier kredowy matowy - powierzchnia kredowana matowa, bez połysku. Rodzaj opcji papieru nie wpływa na kolorystykę wydruku.

Papier 135g/m2 - najtańsza i jednocześnie najbardziej popularna opcja. Zamawiana do wydruku większości typów ulotek. Począwszy od ulotek informacyjnych, najmniejszych formatów A6 poprzez średnie formaty aż do A4 jak również ulotek składanych. Różnica w stosunku do innych gramatur 170g/m2, 250g/m2 czy 300g/m2 - Niska sztywność przy zachowaniu identycznych parametrów jakości wydruku i odbioru wizualnego.
 

Papier kredowy 170g

 
Rodzaj powierzchni błyszcząca i matowa jak w poprzednich gramaturach. Papier 170g/m2 - nieznacznie droższy z zachowaniem tych samych parametrów jakości jak w przypadku 135g/m2. Odbierany jako papier wyższej jakości niż 135g/m2, podnoszący prestiż przekazu reklamowego.

Papier kredowy 250g

 
Rodzaj powierzchni błyszcząca i matowa jak w poprzednich gramaturach z jedną małą różnicą, w tej gramaturze opcja papieru matowego sprawia wrażenie większej sztywności.

Papier 250g/m2 - nieznacznie droższy z zachowaniem tych samych parametrów jakości jak w przypadku 170g/m2. Odbierany jako papier wysokiej jakości, podnoszący prestiż przekazu reklamowego.
 

Papier kredowy 350g

 
Rodzaj powierzchni błyszcząca i matowa jak w poprzednich, ale również w tej gramaturze opcja papieru matowego sprawia wrażenie większej sztywności.

Papier 350g/m2 - najdroższa opocja z zachowaniem tych samych parametrów jakości jak w przypadku 250g/m2. Odbierany jako papier najwyższej jakości, znacznie podnoszący prestiż przekazu reklamowego. Opcja skierowana do firm dla których liczy się przede wszystkim jakość!